Over ons

Alex:
Mercurius Records, Mercurius Events, Mercurius Casting en Mercurius Markten.
De focus zal hierbij liggen op de laatste grote evenementen van dit jaar, de nieuwe plannen voor 2023 en de gespreksvoering met bekende nederlandse en buitenlandse bedrijven en artiesten voor nieuwe samenwerkingen.  Maar ook de organisatie van markten in 2023 in diverse gemeenten, dorpen, vakantieparken en campings.

Wim:
Mercurius Health, Mercurius Administraties en Alja Giftshop. Hij zal vele gesprekken buiten de deur gaan voeren om zo te ontdekken wat écht de wensen van onze klanten zijn, waarin hij ook Mercurius Events meeneemt in zijn verhaal. 
 
Mareck:
Mercurius Events en Casting, waarbij de focus gaat liggen op evenementenorganisatie en artiestenbegeleiding en management. En begeleiding van onze modellen en figuranten.
 
Christine:
Gaat zich bezig houden met het runnen van het bedrijfsbureau van alle divisies, waarbij zij binnenkort hulp gaat krijgen van een zeer ervaren secretariële dame.
Christine is ook de vertrouwenspersoon van Mercurius Events & More.

Josje: De dame die ons ondersteunt met veel uitzoekwerk en voorbereidende taken voor Mercurius Events.
 
Lydia:
Mercurius Records en grafisch design. Zij zal zich richten op de beeldende marketing die wij in gaan zetten voor zowel onszelf als voor onze klanten. 
 
Iza: 
Algemene ondersteuning van alle Mercurius divisies en de Alja Giftshop. De tekstuele content die Mercurius gaat gebruiken voor online en offline communicatie zal door haar worden geschreven.  

Ons Horecateam:
Christine, Henk, Irma, Yvonne en Linda. 


Het uit handen nemen van de volledige organisatie van de leukste feesten, bruiloften en partijen, voor zowel bedrijven, als particulieren. 

Mercurius Events streeft ernaar om voor ieder budget een passend feest te organiseren, zodat iedereen kan genieten van een gezellige samenkomst
Wij bieden daarom alle benodigde feest-elementen aan in alle prijscategorieën zonder hiermee kwaliteit uit het oog te verliezen
De persoonlijke samenwerking tussen Mercurius Events en onze artiesten, externe partijen en klanten kenmerkt ons. 

Voor ieder budget een passend evenement

Wij ontzorgen U voor de organisatie van evenementen, bruiloften en partijen.

Vacature

 
Mercurius Events & More is op zoek naar nog een extra paar handen! 
 
Mercurius Events bestaat uit de volgende divisies: Events, Records, Casting, Markten en Health. 
 
Voor iemand die op zoek is naar een goede leerschool in de evenementen-, modellen-, en muziekwereld bieden wij per direct een gezellige plek in ons team aan. 
 
Heb jij zin om je handen uit de mouwen te steken en er samen een gezellige, productieve tijd van te maken? 
En herken jij jezelf in onderstaande kwaliteiten? 
 
Dan komen wij heel graag met je in contact! 
 
Jij: 
 
• Bent handig met Excel (of bereid het snel te leren) 
• Hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal 
• Hebt commercieel inzicht 
• Vindt het leuk om te helpen met het oppakken en opvolgen van mails en telefoontjes 
• Hebt geen problemen met koude acquisitie en hebt een vlotte babbel 
• Toont initiatief en gaat zowel zelfstandig als in teamverband goed te werk 
• Bent niet bang om door te pakken op een gesprek of koude lead 
• Helpt met de organisatie van vele evenementen 
• Gaat op zoek naar informatie binnen de grote wereld van online en offline media 
 
Sluit je niet 100% aan op deze punten, maar ga je wel graag ergens aan de slag waar je je niet zult vervelen en gezelligheid op de eerste plaats staat? 
 
Neem ook dan zeker eens contact op! 
 
Wij bieden jou graag: 
 
• Een afwisselende functie binnen ons leuke team 
• De mogelijkheid om veel te leren over de evenementenbranche 
• Tijden in overleg 
• Werken vanuit huis is geen probleem 
• Een deling in de winst bij een geslaagd evenement. 
 
Ben of ken jij de persoon die ons (per direct) kan komen versterken? 

Neem dan via het contactformulier contact met ons op